.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگاهی به عملكرد استانداران مازندران نگاهی به عملكرد استانداران مازندران(يادداشت)
نگاهی به عملكرد استانداران مازندران(ادامه)
مقیمی: تحقیق و تفحص ادارات رها نشد
(ادامه)
طرح تحقيق و تفحص از چهار استانداري
طرح تحقیق و تفحص از استانداری ها شامل ۴ استان فارس، تهران، لرستان و آذربایجان غربی از سوی برخی نمایندگان مجلس تدوین شده است.(ادامه)
شمال نيوز : سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به معاون حقوقي، مجلس و امور بين الملل وزارت كشور به سوالات مطرح شده از سوي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي پاسخ داد كه ... پاسخ قابل تأمل استاندار مازندران به نمايندگان استان
شمال نيوز : سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به معاون حقوقي، مجلس و امور بين الملل وزارت كشور به سوالات مطرح شده از سوي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي پاسخ داد كه ...(ادامه)
شمال نيوز- نمایندگان مازندران و مدیران ارشد استان بالاخره در بهارستان براي پرسش و پاسخ گرد هم جمع شدند. استاندار پاسخ داد/نمايندگان مازندران قانع نشدند
شمال نيوز- نمایندگان مازندران و مدیران ارشد استان بالاخره در بهارستان براي پرسش و پاسخ گرد هم جمع شدند.(ادامه)
شمال نيوز: برخي مديران در قواره مديريت استان نيستند/ تحقیق و تفحص از استانداری بي نتیجه / در انتصابات مديران شهرستاني دخالتي ندارم / با تغيير .
(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ، با بیان اینکه امضا نکردن این طرح به معنای رضایت از عملکرد استانداری مازندران نیست گفت: انتقادات بنده از استانداری ادامه دارد ولی معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست. با تحقيق و تفحص از استانداري مخالفم
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ، با بیان اینکه امضا نکردن این طرح به معنای رضایت از عملکرد استانداری مازندران نیست گفت: انتقادات بنده از استانداری ادامه دارد ولی معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست.(ادامه)
شمال نيوز : برخی از نمایندگان از جمله یکی از نمایندگان ساری و نماینده نوشهر و چالوس صراحتاً با طرح موضوع مخالفت کردند و برخی دیگر از نمایندگان امضاء کننده نیز کار خود را در راستای همراهی با مجمع توجیه کرده ومصر نبودند.
مانور رسانه ای تحقیق و تفحص استانداری مازندران
شمال نيوز : برخی از نمایندگان از جمله یکی از نمایندگان ساری و نماینده نوشهر و چالوس صراحتاً با طرح موضوع مخالفت کردند و برخی دیگر از نمایندگان امضاء کننده نیز کار خود را در راستای همراهی با مجمع توجیه کرده ومصر نبودند. (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.